tapahtuma – mitä odotat?

tapahtuma – mitä odotat?

Pari teesiä miten itse koen tapahtumat.

Markkinointi

…jotta uhraisin omaa kallista aikaani/rahaa tapahtumaan niin että varaan päivän ja ostan lipun… pitää tapahtuma markkinoinnin olla aitoa, oivaltavaa sekä puhutella minua arvokkaana asiakkaana jota oikeasti arvostetaan muutenkin kuin lukemana lipunmyynti budjetissa.

Lipun myynti/osto kanava

  • arvostan hyvää lipun myyntikanavaa ja tapaa. Lippukartta, lipputyypit ja hinnat selkeästi esillä.
  • minulle sopii verkkokauppa/mobiili lippu aivan taivaallisen hyvin. Samoin s-postiin lähetetty e-lippu.
  • kun tulen tapahtumaan nopea lippu skannaus ja olet tapahtuman syövereissä.
  • nopea, helppo ja informatiivinen ovat kuvaavia sanoja.

Tapahtumassa

  • selkeät ohjeet jo lipun oston yhteydessä miten toimia alueella, mistä löydät oikeat palvelun tarjoajat, juomat, syömät, oheis myynti, ihmishuolto, aikataulu ..ja mistä saat tarvittaessa apua.
  •  hyvä opastus alueella, hyvän tuulinen tervetulotoivotus itse tapahtumaan.
  • aito asiakkaan kohtaaminen ja pyyteetön avun tarjoaminen mikäli havaitaan sellaisen tarvetta.

Lisäarvot

Tarjoa selkeä elämys. Anna tauko arjesta jossa tapahtuman järjestäjä ratkaisee mahdolliset ongelmat jo etukäteen. Ylipalvelu on motto. Arvosta sitä että asiakas uhraa vapaa-aikaa ja rahaa jotta voi osallistua tapahtumaan.

Sanomatta on selvää että odotan ylisuoritusta, jotta rima tippuisi mahdollisemman ylhäältä.

Hyvän tapahtuman kuvaavia sanoja minulle ovat.

VIIHDYTTÄVÄ, YLLÄTTÄVÄ, AITO, VILPITÖN,  ENNAKOIVA, RATKAISUKESKEINEN, EMPAATTINEN.

Comments are closed.